Uusivuosi
+3
Teemu
Maria J
heicci
7 posters
Sivu 1 / 1
Uusivuosi
Mitäs väki meinaa tehdä uutenavuotena? (ryypiskelyn lisäksi siis)
Ihan perinteistä illanistumista vai pitäiskö keksiä jotain muuta?
Ihan perinteistä illanistumista vai pitäiskö keksiä jotain muuta?
Vs: Uusivuosi
Neuvoteltiin Sinin kanssa, et jos pidettäis loppasuuviikonloppuna eli viikko uudesta vuodesta triplasynttärit (Auni, Sini ja meitsi) ja tietty Maken inttiinläksiäiset
Tai sit ne olis uutena vuotena, mut ite kannattaisin ehkä enemmän loppiaista... Mutta pointtina tässä horinassa se, et mä en khyl pysty tuleen Hämptoniin peräkkäisinä viikonloppuina (tai siis tässä tapauksessa kolmen päivän välein).. Eli se olis joko uus vuosi tai loppiainen.
Mut pääasia et saatais porukalla tenuttaa, oli meinaan viime lauantaikin senpäivänen setti, et vielä sunnuntainakin oli maha kipee _nauramisesta_ Vaikka me mulkut syötiinkin Pärnin pizza
Tai sit ne olis uutena vuotena, mut ite kannattaisin ehkä enemmän loppiaista... Mutta pointtina tässä horinassa se, et mä en khyl pysty tuleen Hämptoniin peräkkäisinä viikonloppuina (tai siis tässä tapauksessa kolmen päivän välein).. Eli se olis joko uus vuosi tai loppiainen.
Mut pääasia et saatais porukalla tenuttaa, oli meinaan viime lauantaikin senpäivänen setti, et vielä sunnuntainakin oli maha kipee _nauramisesta_ Vaikka me mulkut syötiinkin Pärnin pizza
Maria J- Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 38
Siis viikko uudestavuodesta vai loppiaisena
Uutenavuotena vois vaikka lähtee johonkin Hämeenlinnaa pidemmälle, jos jostain vielä saa hotellihuoneita...
Uutenavuotena vois vaikka lähtee johonkin Hämeenlinnaa pidemmälle, jos jostain vielä saa hotellihuoneita...
Niin no ei sen väliä, keskiviikkona oon ite vasta kasin jälkeen Hämptonissa, et sinänsä viikonloppu vois olla parempi.. Mulla on perjantai vapaa, joten torstaista eteenpäin voi ottaa kunnon rännin
Eipä muuten kulje junakaan enää R.I.P Karppa Tapsa
Eipä muuten kulje junakaan enää R.I.P Karppa Tapsa
Niin ja Jykylässä on ainakin kaikki hotellihuoneet jo täyteen buukattu
Ei vaan, tulkee vaikka tänne, jos kiinnostaa Jykylässä on aina viunaa
Ei vaan, tulkee vaikka tänne, jos kiinnostaa Jykylässä on aina viunaa
No, meinaako kaikki nysvätä kotona uudenvuoden?
Loppiaisviikonloppuna vois mennä Teiskoon mökille. Make ei pääse.
Loppiaisviikonloppuna vois mennä Teiskoon mökille. Make ei pääse.
Lauantaina oli puhe et mentäis aattoiltana Hentylle...
Voishansitä lasin kuplivaa maistaa, va miten se meni???
Pitäskö kasata porukalla jotain ruokameininkiä?
Jos ei muuta niin paistetaan pari tarjouskinkkua
Kävin ostamas tänään hieman poksuteltavaa.
Voishansitä lasin kuplivaa maistaa, va miten se meni???
Pitäskö kasata porukalla jotain ruokameininkiä?
Jos ei muuta niin paistetaan pari tarjouskinkkua
Kävin ostamas tänään hieman poksuteltavaa.
Teemu- Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 44
Perunasalaattia ja nakkeja
Eivaan, jotain hyvää mieluummin
Mennään sitten Hentylle perjantaina
Eivaan, jotain hyvää mieluummin
Mennään sitten Hentylle perjantaina
Mites olis joku tortilla/taco setti? Olis ainakin helppo tehdä, ei menis kenenkään aika (lue mun ja Sinin) sitten pelkkään ruoan laittamiseen... Josko esim. Henty hommaa valmiiks tacoja ja tortilloja niin vois vieraat tuoda sit valmiita täytteitä ja jotain sooseja väliin (guacamole tms...). Vai tuleeko mieleen jotain helpompaa/hauskempaa?
Auni- Viestien lukumäärä : 37
No itseasiassa ajattelin myös ihan samaa ennenkö näitä lueskelin! Eli uutenavuotena juomakulttuurin lisäksi kunnon ruokameinikiä ja texmexiruoka maistuu varmasti kaikille. Linjasto Hentylle! Eli mä kannatan ainakin.
mörkö- Viestien lukumäärä : 26
Kun ei oikein ottanu selvää mitä kukin tuo, niin mä hain ison paketin jauhelihaa, pari pakettia tacokuoria ja maustepussin sekä ison purkin soosia. Tuokaa muut sen mukaan. Esim. Tortillakuoria ja vaikka broileria ja vihanneksia...
No hyvä
Me voidaan tehdä jotain possutäytettä, kun on pakkasessa melkosesti niitä possun pötköjä, ja jotain valkosipulikastiketta... Ostin myös sipsuja niin on sitten niitäkin pari pussia.
Toivottavasti tämä järjestely sopii Hentyllekin, ettei tuu yllätyksenä kun väki pöllähtää huomenna ovelle
Me voidaan tehdä jotain possutäytettä, kun on pakkasessa melkosesti niitä possun pötköjä, ja jotain valkosipulikastiketta... Ostin myös sipsuja niin on sitten niitäkin pari pussia.
Toivottavasti tämä järjestely sopii Hentyllekin, ettei tuu yllätyksenä kun väki pöllähtää huomenna ovelle
Auni- Viestien lukumäärä : 37
Minäkin kannan korteni kekoon ja laitan kalja(ni) jo tänään valmiiksi kylmään
Hyvä et saadaan juominkien sivuun myös syömingit.
Ja sitten iso kasa suojalaseja ja varmaan kypärätkin olis hyvät...
Hyvä et saadaan juominkien sivuun myös syömingit.
Ja sitten iso kasa suojalaseja ja varmaan kypärätkin olis hyvät...
Teemu- Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 44
Mulla on tähtisädetikkuja
Oletan että Heikki tarkotti soosilla salsakastiketta. Mä tuon creme fraissee. Henty pilkkoo meille salaattia ja hankkii isoja tortillalättyjä.
Mihin aikaan mennään hernille?
Oletan että Heikki tarkotti soosilla salsakastiketta. Mä tuon creme fraissee. Henty pilkkoo meille salaattia ja hankkii isoja tortillalättyjä.
Mihin aikaan mennään hernille?
mörkö- Viestien lukumäärä : 26
Ahaa, tänne väki siis tulossa OK.
Jaa niin mitä mä sit ostan, tacokuoret ja tortillaläpyskät? Ja salaatit? hameväen hommia, en mä osaa.. No koitetaan. Eli salaattia.. joo.
Edit: Eiku tacokuoret oli jo... tortillaläpärit ja salaattia.. Niin ja maissia niissä pitää olla!
Ostan lisäksi itelleni pari kaljaa....
Jaa niin mitä mä sit ostan, tacokuoret ja tortillaläpyskät? Ja salaatit? hameväen hommia, en mä osaa.. No koitetaan. Eli salaattia.. joo.
Edit: Eiku tacokuoret oli jo... tortillaläpärit ja salaattia.. Niin ja maissia niissä pitää olla!
Ostan lisäksi itelleni pari kaljaa....
henkka- Viestien lukumäärä : 113
Ikä : 40
Jalapenoja ja juustoraastetta kans, ja paprikaa ja tomaattia mitä niihin ny voi sekaan laittaa
Jaa niin, sopii tulla ajoissa illalla koska vaan neljän jälkeen sitkun kerkee.
henkka- Viestien lukumäärä : 113
Joko hentyt on saatu ruokittua ja juotettua...?
Duunari- Viestien lukumäärä : 33
Wankelin alla... Nyt kun saatiin puolat ja tulpanjohdot vaihdettua ja auto käyntiin niin sitten tippui katylysaattorin lämpösuojapelti... kiitos tän saatanan lumisen talven. Seuraavaks ostan sen Dodgen ja korotan sitä ainakin 50 tuumaa niin ei raavi pohja maahan.
Duunari- Viestien lukumäärä : 33
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa